Neprešiel by hádam ani jeden deň, aby nepribudol nový účet s cieľom oslovenia širšej skupiny ľudí. Sociálne siete už dávno nie sú iba na kontakt so spolužiakmi so strednej školy. Z tejto stránky sa postupne vyvinul biznis pre tých najúspešnejších. Tých bolo zopár, no počet každým dňom stúpa. Niet divu, keďže reklama a obchod sa vo svete konzumu rozvíjajú. Máte aj vy predpoklad zmeniť svoj spôsob zárobku?
Máte na to?
Pri tejto otázke sa mnohý ľudia nepozastavia, pretože to berú ako samozrejmosť. Existuje však rozdiel medzi úspešným a neúspešným kontom na instagrame. Úspech si vyžaduje zanietenie, čas a vášeň. Ďalej sú to iné predpoklady, ktoré musíme zhodnotiť. Sme ochotní venovať sa niečomu, čo pravdepodobne neprináša so sebou nič? Prvé mesiace nebudú ohodnotené tak, akoby ste dúfali. Navyše sa musíte zmieriť s možnosťou neustálej kritiky ako aj odhalením súkromia. Autentickosť je to, čo mnohých oslovuje, a príliš chladný blog naopak odrádza. Treba sa mať na pozore, aby ste neprestrelili. Selfie, ktorá je nápadne podobná ako päťdesiat pred ňou už nikoho nezaujme.
Kreativita
Toto slovíčko je veľmi kľúčové, ak sa chcete prezentovať vo svete zábavy a internetu. Okukané a nezáživné fotky vás do povedomia ľudí, nie to ešte sponzorov, nedostanú. Čo teda robiť? Samozrejme, že sledovať trendy a dianie je kľúčové. Vyhoďte si však z hlavy, že pri tejto práci nie je nutné používať rozum. Okrem kreatívnych fotiek, ktoré by boli dostatočne zaujímavé, je treba, aby ste si rozmysleli popis a cieľovú skupinu. Nestačí, aby sa váš príspevok páčil, musí osloviť, provokovať alebo inšpirovať.
Dajte tomu tému
Mnohé blogy sa neboja estetických tém. Napríklad upravujte vaše fotky tak, aby ladili s celkovou kompozíciou vášho profilu. Alebo sa snažte profilovať do ohraničenej témy, v ktorej máte čo povedať. Venujte sa líčeniu, móde, cestovaniu alebo obyčajným komentárom ku dianiu vecí vo svete. Samozrejme nezabúdajte na autentickosť a snažte sa pravidelne pridávať takzvané príbehy. Tie vedia spojiť s fanúšikmi ešte viac.